Sunday, October 16, 2011

Magnolia outside of the box

Soms moet je jezelf een uitdaging geven, dit keer heb ik dat gedaan door andere kleurtjes dan normaal te gebruiken namelijk oranje en groen! Het was even wennen maar door het vertrouwde roze erin kwam het toch tot een bevredigend resultaat! Het roosje heb ik zelf gemaakt, een lief vriendinnetje van me heeft het me voor gedaan.. het is wat werk, maar dan heb je ook wat; ik vind hem prachtig en ik ben natuurlijk zoals altijd benieuwd wat jullie ervan vinden!



Bedankt voor je bezoekje weer en geniet nog van de laatste uurtjes van het weekend!
Hopelijk werkt mijn blogger nu wel mee zodat ik berichtjes bij jullie achter kan laten (kan ik al een hele tijd niet! :()



20 comments:

  1. It's gorgeous- I love the layout and the beautiful rose. Hope you are doing well.
    Susie x

    ReplyDelete
  2. wow milnie hij is super leuk en mooi geworden.

    groetjes karin

    ReplyDelete
  3. Mélanie hij is supermooi geworden hoor.
    Ik vind die kleuren erg mooi matchen.

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  4. mooie bloem
    je kleine meid word al weer bijna 1
    wat vliegt de tijd

    ReplyDelete
  5. sorry ging even iets mis.
    Prachtige kaart heel mmoi papier en schitterene bloem.

    groetjes annemarie en merit

    ReplyDelete
  6. nou de kleuren matchen heel goed en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt
    grtjs

    ReplyDelete
  7. Ik vind hem prachtig met deze kleuren Milnie!

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  8. Mooi kaartje hoor! Vind het erg mooie kleuren.. het roosje is inderdaad super.. xMarley

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtig kaartje!!! Lief stempeltje is dat!! Mooie bloem zeg!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  10. So pretty! I love your little Tilda perched up on the pretty punched border and the sweet papers.
    Thanks for sharing! :)

    ReplyDelete
  11. Ik vind het een schitterende kaart, prachtig papier en hele mooie kleuren! Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes van Ageeth

    ReplyDelete
  12. Leuk om een andere kleurencombi te zien en heel goed geslaagd, mooie kaart!

    liefs Amanda

    ReplyDelete
  13. Hoi hoi, je bent niet de enige volgens mij die geen berichtjes achter kan laten bij anderen. Zelf heb ik er geen last van (gehad), maar ik heb het wel veel van anderen gehoord. Je kaart is mooi geworden!! Dat bloemetje ziet er ook echt super uit! Hoe gaat het verder met jullie? We hebben elkaar al lang niet meer gesproken.

    ReplyDelete
  14. Wat een schitterend kaartje Milnie,lief dat stempeltje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  15. Wow, die roos is idd super! Voor de rest vind ik hem ook erg mooi gelukt hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  16. Een superleuke kaart en en ook erg mooi papier!
    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  17. Ahhh hij is echt SUPER geworden meis!! En het roosje is prima gelukt ;-).

    xx

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie