Wednesday, January 1, 2014

Happy New Year!

Middels deze weg wil ik jullie allen een gezond en gelukkig 2014 wensen! 
 Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden!

Net zoals elk jaar begint het ergens in December te kriebelen om in het nieuwe jaar aan leuke projecten beginnen. 2 jaar geleden was dit Project life, wat ook het volledige jaar gelukt is en ik wilde hetzelfde doen in 2013, maar afgelopen jaar ging dat niet meer zo lekker... Dus voor 2014 moest er weer iets nieuws bedacht worden! 

Al een tijdje ben ik erg nieuwsgierig naar Art Journaling, ik ben iemand die voorheen niets van het kliederen moest weten, maar nu lijkt het me juist heerlijk om het perfectionisme los te laten... Een aantal van jullie zou het vast herkennen ;) Na wat rond gekeken te hebben online ben ik uiteindelijk vandaag begonnen met een nieuw avontuur, namelijk Life Book van Willowing
Het is een Art Journal course die een volledig jaar bestrijkt en online gegeven wordt door middel van video's. Ik kijk er helemaal naar uit om te beginnen! (en ik hoop het natuurlijk ook heel het jaar vol te houden!)

Natuurlijk stop ik niet met het kaartjes maken, dus er zouden hier gewoon nog kaartjes verschijnen! Vandaag laat ik jullie in ieder geval even het laatste kerstkaartje van 2013 zien, 
het was een echte last minute!




Design Paper: Farm House - Norland
Digital Stamp: The Paper Shelter - There's a Penguin in my Cocoa!
Color Medium: Prismacolor Pencils
Die Cut: Crealies - Creative Flowers die no. 7
Embellishments: Lace & Stickles

Challenges:
The Paper Shelter
Geniet van de de nieuwe kansen en dagen van het nieuwe jaar en bedankt voor je bezoekje!!

17 comments:

  1. Super cute! love this, thanks for joining us at tps. Joey xx

    ReplyDelete
  2. I love this! Want to learn how to make it!

    ReplyDelete
  3. Als eerste de allerbeste wensen!
    Wat een uitdagend voornemen heb je voor jezelf gemaakt, dapper en leuk zeg! ben heel benieuwd!

    ReplyDelete
  4. Beautiful project. Happy New Year. Love Alison xx

    ReplyDelete
  5. Suc6 met je nieuwe project in 2014, deze kaart is ook heel erg mooi,
    en leuk met de kaarsjes erin !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    ReplyDelete
  6. mooie creatie en de beste wensen

    ReplyDelete
  7. prachtig kaartje

    Groetjes en de beste wensen voor 2014
    Karin xx

    ReplyDelete
  8. Ik wens jou ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2014 toe.

    En je kaart vind ik erg mooi!

    Ook ik heb Project Life in 2013 gedaan en vond het zo leuk, dat ik er wel mee verder ga in 2014 (en verder heb ik nog veel te veel materiaal hiervoor om er al mee te stoppen, haha). Maar ik wens jou heel veel plezier en succes met jouw nieuwe project. Ik ben zeer benieuwd naar je nieuwe creaties :-).

    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie kaart met wat extra, Milnie. Jij ook een heel fijn en creatief 2014 toegewenst!
    Super papier en een geweldige stempel!
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes, Ula

    ReplyDelete
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Milnie.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  11. Super cute is amazing.
    Hugs ELfie

    ReplyDelete
  12. Een geweldig mooi last minute kaartje. Waarom ook niet he? Alle vaardigheden bezit je. Ik had me voorgenomen eens andere blogs van mijn volgers te bezoeken. Als ik straks weer in kaartenmakerij zit, komt er vaak niets van. Maar wat heb je mooie dingen Milnie. Prachtig. E n als je iets anders er bij gaat doen, zal het vast wel lukken. gr leny w

    ReplyDelete
  13. Milnie, wat een mooi last minute kaartje heb je nog gemaakt. Succes met het nieuwe project voor 2014. Hopelijk ga je daar ook wat van op je blog tonen. Ik wens je een gelukkig, gezond en creatief jaar toe! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  14. Great project, love this image and the kraft papers. Thanks for playing along at Digi Haven - Karen, DT

    ReplyDelete
  15. So cute and creative. Love the touch of lace on this too.
    Thanks for joining us at Digi Haven.
    Lynn

    ReplyDelete
  16. Fab design and that image is so sweet! Lovely card :o) Hugs, Lisa x

    ReplyDelete
  17. Hoi Milnie
    Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet bij CCC.
    Wens je een geweldig, creatief en gezond 2014.
    Groetjes van Maria (een dorpje verder)

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie